2019年2月19日星期二

中國廣東省真溫泉系列 (4) - 台山頤和溫泉大酒店 [大航假期]


台山頤和溫泉大酒店在 廣東旅遊溫泉水溫水質認證名單 中,是第二批受到認證的真溫泉酒店,台山現有三間溫泉酒店在名單中。


報名:

過年前又去了一次浸溫泉,本來係參加美味假期去第二間酒店,但因為不成團,所以臨時臨急只有周圍搵已成團的參加。找到大航假期有這一團剛剛成團,所以便參加,最近來說,大航假期相對比較容易成團,出團多。

今次團費 $839+120小費,上網查一查,台山頤和溫泉城大酒店居然要3000多元一晚,有冇人訂呀?不過其實平時都是千多元一晚,唔知點解呢個星期六突然咁貴,所以跟團性價比高一些。


還有網站有3000多個住客評論,5分滿分,平均居然有4.9分,十分難得。而單張寫酒店是廣東省服務最好的溫泉,馬上對這間酒店有些期望。

今次是找上次大航假期導遊翠如 BB 報名,因為上次她説下次可找她報名,所以試一試。她回覆也快,報名、交錢一日攪掂。奇怪大航可以比導遊接觸客户幫手報名,可能前線員工唔夠。

行程:


領隊、導遊:



呢個就係今次嘅導遊,肇慶人,90後,但好有經驗,我叫佢桃桃。今次又係女導遊,我懷疑溫泉團都係女導遊,可能行程比較簡單,女導遊容易 handle。不過有經驗又唔表示做得好,今次導遊做得好 hea,食飯又冇跟餐,入住酒店又冇查房。重要有個新人跟住,兩個人都唔知做咩。

旅遊巴:



今次架巴士好細架,雖然只有33人,但車細,座位比較窄,前面椅挨後就好迫。座位前有網袋放嘢,行李架又比較窄,好難放嘢。細車所以冇中間門上落,比較麻煩。

團友:

全團33人,今次一個 10人 party,其餘多數是一pair pair。團友青年和中年多,冇咩老人家,共8組人。

第一天

集合:


今次也是深圳灣集合,可能因為下星期過年,今個星期少人出來玩。集合處冇咩其他旅行社。

集合攪了很耐,因為有團友遲到。之後就開車去食飯,今次車程比較長,所以沒有景點。而且虎門大橋同黄埔大橋非常塞車。行了兩個鐘才到服務站。行行下又因為撞車,塞了兩個多鐘才到食飯地方。差不多三點半才到餐廳。


就算沒有塞車,明顯地旅行團選擇餐廳錯誤,食飯地方不順路。因為食完午飯,車是走回頭路差不多大半小時才回到酒店。最近去廣東省多次,也未試過這樣。

午餐:

🍽利眾生態園【酵素全豬滋補宴】
https://goo.gl/maps/McmuXbJ2BrE2
地址:台山市端芬鎮龍山工業開發區

午飯在一個生態農場,所有食材也是園裏出産。
農場範圍都幾大,有魚塘、豬場、雞場及菜園。

最出名就係所謂嘅酵素豬及酵素雞,不過午餐係打邊爐,其實食唔到啲豬同雞有幾好食。

反而呢碟無骨魚幾特別,團友好快就食曬。
同埋啲野菜幾好食,好鮮甜、好有菜味。
臘味飯都幾好食,啲臘味唔肥,不過因為遲大到,所以啲飯好似焗咗好耐。
今次33人,但只分了3張抬,每圍10-12人,坐得比較逼狹,同上次8人一抬差好遠,大航好似冇咩標準。
 佢重有外賣,可以送到附近酒店。海報寫是大航獨家,如果住在附近,也可以一試。

食飯之後走大約30min分鐘去酒店,最後差不多5:00pm 才到酒店。

酒店:

🏨台山頤和溫泉大酒店
https://goo.gl/maps/Zs6hB76qpfM2
地址:溫泉圩台山頤和溫泉城


台山頤和溫泉城大酒店位於三合鎮溫泉圩,附近都是鄉下地方。酒店佔地1500畝,是集溫泉、旅遊、文化、度假、養生、養老、商業、居住等功能。不過其實又是房地産發展,主要都是想做旺個地方,等啲樓好賣啲。


酒店2015年開業,有大約350間房,在台山溫泉區算是比較新的酒店。導遊話酒店前身係國家幹部療養院,泉水是富硒溫泉,出名對養生有療效。

一去到酒店門口,就有工作人員派毛巾、派嘢飲。
大堂裝修得幾豪華,設計比國內酒店好,但又比不上國際級數。

剛剛食完午餐, 一去到酒店又食下午茶,因為旅行團包咗,而酒店又已經安排咗。但其實都冇嘢好食,只係得中式糕點。

一去到房間 Corridor 就呆咗一呆,因為入去個門口唔係好大,但個走廊就好闊好高。

Room

房間大約 55m²,一廰一房開放式設計,裝修用料也不錯,不過䦕始有些地方有破爛但沒有修整。

房裏有一個小電磁爐可以煑吓嘢。
廳同房的比例幾合適,感覺闊落舒適,如果係香港有間咁嘅 studio flat 都幾好。
外面有個小露台,擁有私人溫泉池。
酒店最差的是還境,雖然範圍很大,但沒有什麼綠化去分隔酒店及外圍。從露台向外望就是大街,大街的人很容易便可以望向酒店房間。
浴室設計時尚、但用料不是很高級, 牆上瓷磚也有些破爛, 潔具也只是一些仿牌子貨色。

酒店標榜有不同抌頭可以借用,但因為入住時間太遲,所以沒有花時間揀選。但床褥只是普通, 可接受,不太好,但又不太差。

房間也放了一些生果,朱古力及兩包鮮奶,服務幾好。

樓下有小買店,可以買些小食或土產。

酒店對出就是大街,有餐廳及買土產店,但舗不是太多,而且好像跟酒店一起興建,新發展區。

♨️溫泉:

台山頤和溫泉大酒店受到廣東旅遊溫泉水溫水質認證,由其重要是泉水含有硒原素,據稱對 cancer 有冶療作用。


國內最出名富硒溫泉在江西明月山,而頤和溫泉含硒量同明月山差不多。


酒店溫泉水差不多冇色冇味,試浸之後,皮膚不會皺皮,浸完有滑溜的感覺,好似幾堅。

酒店除了溫泉園區,房間還有獨立溫泉池,而且設計也有特色,可以從浴身進入溫泉池,不用出客廳再出露台,設計藉得一讚。


不過露台對出私穏度差,窗簾設計、用料也有問題。從外面可以看到裏面的身影,如果祼浸要小心,不要靠近窗簾。

而且窗簾沒有位置扣住,大風吹會把窗簾吹起。

因為當晚大風,要用椅子頂住,避免窗簾吹起。
泉池的用料也是麻麻,材質表面光滑,容易跣倒。而且多角位,不小心就踫傷。
連著水塞的繩,居然只是一條幼麻繩,而且橫跨泉池, 容易 kick 倒。

還有之後發現溫泉園區的溫泉水同房間的好像不同,房間的好像稀一些。

去溫泉園區要坐這些電動車,因為在叧一坐建築物,其實走路也可以。雖然園區同酒店是在同一範圍,但因為綠化設計差,感覺好似去到第二條街浸溫泉,沒有了高級 Resort 的氣派。

溫泉園區外圍,感覺去了街外,不是在酒店範圍。

前身是國家干部療養院。
溫泉入口

可能前身係療養院,所以溫泉源區入面沒有好多花巧嘅設施。大概只係分成三個區:一個泳池區同埋兩個細水池區。

溫泉園區入口


露天水療區,晚上又有人打碟及表演。

露天游泳池連休閒吧 ,可以一路浸溫泉一路飲嘢。還有園區四周也有免費薑茶及蒸餾水。

大唐盛世區即係小水池區,有些泉水有添加,有些沒有。

南洋風情區是叧一個小水池區,只係不同的園藝設計。

 石板床,不過唔係好夠熱。
魚療池都可以,啲魚有反應, 但要另外畀錢。

天體浴鎖了門,唔知道裏面係點樣?
有乾蒸房同濕蒸房,比較弱。

有一個小型水上樂園,而且係暖水,冬天都有得玩。
不過設計好危險,有一個溫泉出水池,池水89度,雖然寫了牌叫人小心,但如果人多小朋友跌咗落去就大獲,都唔明白怎樣設計。

 有一個室內游泳池,係暖水,而且係溫泉水。
室內水療室就很多維修緊,基本上園區有很多設備都雖要維修,而且有很多設計上的問題,好似兒童樂園。
喺大池嘅水療按摩床,啲開關做到亂曬籠,好唔就手,都唔知點設計。

好似呢個小水池,個按摩噴嘴居然喺上落樓梯級度,喺度按摩就會阻住人哋上落,好奇怪。
所有小溫泉池設計,尺吋、深度、材質非常隨便,不太合乎人體工學 。而且有一些石材都幾滑,容易跣腳。 還有夜晚園區燈光不足夠,好多時落水池樓梯級都睇唔到,好容易叉錯腳或者撞到。
很多石材破爛,沿邊比較鋒利, 一不小心就會刮傷。

池邊也有一個溫度計,可以知道水溫,不過因為原溫泉水有89度,而設計上出水位唔係喺隱蔽地方,反而好多時係水池上落嘅地方,一唔小心行埋去就會燙傷,所以溫度計作用一般。
不過好處係啲溫泉水真係夠熱,而且好多時園區嘅設計都保留咗一啲老榕樹,好有特色。

如果用以下準則評分,台山頤和溫泉大酒店會給予5分。

5分 - 真溫泉,且有保健療效。
4分 - 真溫泉,但保健療效一般。
3分 - 真假一半半,不肯定。
2分 - 假溫泉,但造得幾似。
1分 - 假溫泉,全化學味。

雖然園區設計、溫泉硬件設施都普通,但水質真是一流。而且有大溫泉池,原溫泉水溫度有89度,應該是真溫泉。而且可能因為泉水夠熱,浸完之後真是有舒筋活絡的感覺,皮膚也非常滑溜,不愧為廣東第一泉。

不過圖中是園區裏一間房間,衛生真是雖要改善。

(以上評論,純粹個人感覺,完全沒有科學跟據,不喜勿插。)

晚餐:

🍽【酒店中式自助晚餐】

旅行社安排了在酒店裏食中式自助餐,同上次三正半山酒店真係一個天一個地,三個字形容:好難食
雖然有好多種類,其實我寧願佢一圍枱煮出嚟熱辣辣,好過放喺自助餐,凍曬唔好食。
只係得個鴨同豬肉因為是炆,所以好食啲。

食完飯之後, 單張話教甩手功,原來係導遊教,又係搵笨。

宵夜:

呢個係導遊幫我哋訂嘅土窑雞,不過味道一般,90蚊人仔,唔抵食。

第二天

早餐:

🍽【酒店自助早餐】

早餐自助餐同晚餐一樣,都冇咩好講。中式點心巨型蝦餃就幾好食,其他就麻麻。


早餐時間,啲工作人員周圍係咁問人對酒店有乜意見,然後寫低。不過我聽到嘅好似係解釋居多,聽唔出有誠意改善。意見接受,做法照舊?
其實酒店周圍也有工作人員,佢哋好有禮貌,但可以做嘅不多。變咗企喺度嘅人就多,真係做嘢嘅人就少。

酒店攞過好多獎項,連續幾年被網站選為最佳溫泉酒店。我自己就覺得有一些過譽,上次三正半山酒店服務好過這裏多多。

食完之後休息一會便再去溫泉區浸過,然後11:45am check-out 回程去食中午飯。

午餐:

🍽台山蠔皇海鮮工坊【 蠔情蠔氣蠔王宴】
https://goo.gl/maps/PspKR72qy1o
地址: 台城東方橋頭(英皇廣場側)

呢間餐廳好大,除了團餐,也有很多本地人幫襯。



今次導遊全程冇介紹食咩,所以都冇菜單,唔知食咗啲咩。去過咁多次未試過導遊這樣。

主菜每人得一隻蠔,雖然幾大隻,但完全唔覺得有幾蠔情同蠔氣。
呢碟鹹鮮就幾好食,條魚好滑。
其餘ok啦,臘味煲仔飯都幾好食。

食完之後就去一個景點。

景點:

📸 江山多嬌國際文旅展貿城
地址:廣東省台山市大江鎮江新高銅線開發區8號


睇單張的時候完全唔知呢個係咩地方,又話係4A級景點, 其實只係一個買紅木傢俬嘅商場。 去到話未來會有博物館、酒店、 其他設施,咁我哋而家嚟做咩?

開口埋口一千幾百萬一套,邊鬼個跟團嘅會買貢阻地方嘅紅木傢俬呢🤔
不過居然今次有嘢送, 每人一盒筷子。

🛍️手信:

手信都係啲土產臘腸、臘肉、鹹魚、蠔豉等。價錢都唔平,不過就標榜係自己製造。

逃遊後記:

今次酒店溫泉水是最近去的幾間酒店最好,但食就是最差。上次跟大航幾好,今次導遊又麻麻、食又麻麻、景點唔去好過去,整體普通。

但如果只以酒店設施,可以一試富硒溫泉, 唔使冇雷公咁遠去到江西,還是藉得一去。
 
2019/01 

2 則留言: