2021年3月29日星期一

郊野樂行系列 (1) - 鷹巢山自然教育徑

由細到大都好喜歡行山,但反而因為疫情行山的人太多,這一年也沒有去過。不過第四波開始緩和,趁住天氣還未好熱就出動下。

而家個個都挑戰高難度,老人家行下就算,所以反而一些郊遊徑更適合我。係漁護署的 郊野樂行網站 有好多選擇,要行哂都花好多時間,今次就揀咗個超容易的教育徑。
 

 

路徑簡介:

 

鷹巢山又名「尖山」,座落於獅子山郊野公園內,鄰近石梨貝水塘,山上空多見麻鷹徘徊,麻鷹又名「黑鳶」,是香港常見的猛禽。鷹巢山自然教育徑是一條較接近市區的山徑,適合一家大小前往。起點處不久可見九龍水塘勝景,到了中段,可在涼亭上遠眺九龍中部,極目鑽石山、九龍塘、蘇屋、畢架山一帶景色,風光無限好。再往前行,新界中部的群山峻嶺亦相繼躍入眼簾,金山、孖指徑、大帽山及針山等等,視野開闊,令人心曠神怡。教育徑還可以見到以香港植物學家胡秀英教授命名的「秀英竹」。秀英竹於1981年在尖山首次發現,是香港原生獨有的禾本科植物,兼具欣賞、研究及保護價值。秀英竹稈複叢生、竹葉翠綠,初生時節間常見紫色斑點,秀氣大方,不負其「秀英」之名,值得大家駐足細看。
 
長度:3 公里
時間:1.5 小時
地區:新界中區
綜合難度 ★☆☆☆☆ (1 星 易行)
長度 ★☆☆☆☆ (評分 1 星)
時間 ★★☆☆☆ (評分 2 星)
坡度 ★☆☆☆☆ (評分 1 星)
路面狀況 ★☆☆☆☆ (評分 1 星)
遮蔽度 ★★★ (高)  
 

路線圖 (只供參考):


 

交通資訊:


如果向沙田方向可以搭 72 或者 81 號巴士係石梨貝水塘站落車。

一落車前面就有行人天橋可以過去對面馬路鷹巢山自然教育徑。

係天橋向右行就會到咗入口。

如果由沙田上車來,落車就是入口。
 

景點:

 
沿著斜路行上去就到咗教育徑入口。

上到去分岔路其實行左邊、右邊都得,因為起點、終點都是走返嚟呢度。

第一個教育點就係獼猴。

第二個就係介紹九龍水塘。



旁邊有條竹林路,不過驚有蛇,所以唔敢入去,不過要遇到的始終會遇到😖。




但係棵樹都好似就死。


基本上全條路都有樹蔭,行起上嚟好舒服。

以前係附近真係見到好多鷹,但最近好似越來越少。

到咗分岔路就轉上去。

去到涼亭就完成了一半路程,如果向上行可以上畢架山,向下就繼續教育徑。


後半段路很多地方也可以看到九龍半島風景,例如這一舊大石爬上去就會望到好靚嘅九龍半島全景。



去到這個分岔路,可以落去蘇屋邨...

但奉勸唔好行,因為啲路好危險。



到這裏就可以遠望東九龍,不過都畀啲樹遮住曬。


去到呢個分岔路又可以落蘇屋邨,而係大石上面就可以睇到整個九龍半島。


旁邊還有一條秘道,可以走上去下面舊大石。

 
望九龍半島更清楚。



沿路都係呢啲林蔭小路,左邊很多地方都可以睇到九龍半島,但要小心唔好跌落山



最後行到見到鐵皮屋就完成整個旅程了。

上網見啲人話最近有蛇出現,點知最後一段路真係遇到,係條路中間,嚇到個心離一離唔知有冇毒?因為爬得太快影唔清楚,總之是青色,以為佢會走,點知佢退開係路旁望住我,唯有急急腳快跑離開。


返嚟 check 一 check,原來有毒,而且冇解藥,好彩冇瀬嘢😳。

逃遊後記: 

 
整體來說鷹巢山自然教育徑低難度、有樹蔭、距離適中,行得好舒服。想遠望整個九龍半島是一個好選擇,不過所謂的自然教育就得啖笑。

2021/03

沒有留言:

發佈留言