2021年4月6日星期二

郊野樂行系列 (2) - 鶴藪水塘家樂徑

今次去了鶴藪水塘,多數人可能會選擇流水響水塘,因為好似靚啲,但我就跟 郊野樂行網站 介紹去了隔離行咗個圈。


路徑簡介:



鶴藪水塘位於八仙嶺郊野公園內,原本是溪流和沼澤地,水源充足,並在1968年建成灌溉用水塘。步道起點左邊是緩緩爬坡的山路,右邊則是遠足界有名的「六十八級」樓梯,一口氣登頂後即可俯瞰八仙嶺郊野公園群峰下的水塘景致。水塘容量雖僅約18萬立方米,但水塘狹長多彎,沿家樂徑圍繞水塘走一圈,有小橋流水、高處鳥瞰水塘和水壩之景。且水塘位處山谷之中,加上附近水源充沛,孕育多種蝴蝶和蜻蜓,包括不常見的伊中偽蜻和以香港命名的淡水魚香港鬥魚。此家樂徑附近設有燒烤地點及露營地點,適合一家人親親大自然。

長度:2.5 公里
時間:1.0 小時
地區:新界北區
綜合難度 ★☆☆☆☆ (1 星 易行)
長度 ★☆☆☆☆ (評分 1 星)
時間 ★☆☆☆☆ (評分 1 星)
坡度 ★☆☆☆☆ (評分 1 星)
路面狀況 ★☆☆☆☆ (評分 1 星)
遮蔽度 ★★★ (高)  
 

路線圖 (只供參考):



交通資訊:


由粉嶺坐 52B 專線小巴 去到鶴藪圍,再行大約廿分鐘就可到達郊野公園。

從港鐵粉嶺站 A3 或 C 出口,小巴站在粉嶺名都旁邊,搭到去總站鶴藪圍,都好方便。


唔塞車大約廿分鐘就到鶴藪圍涼亭落車。

回程就要行返入村嘅候車處,假日通常都有排等,不過大家似輪街症多啲😂。

景點:


到達鶴藪圍向前行就係郊野公園,向右行就係入村。但係如果要去廁所就要行返轉頭去燒烤場嘅廁所,如果唔係郊野公園前有個臨時廁所。

要行大約 1.4 公里上斜坡先至到達郊野公園入口,大約都要 20-30 分鐘。

開始進入郊野公園範圍,車輛不可以進入。

前少少就是鶴藪營地,不過而家因為疫情 close 咗。

開始進入水塘範圍。

入水塘前的臨時廁所,有需要就要去咗先。

去到水塘就係打咭嘅時候。


右邊就是家樂徑入口,要行上 68 級樓梯。

左邊經水壩行其實最後行一圈就從 68 級樓梯行返落嚟。我就選擇行返落嚟,冇咁辛苦。
 

如果天氣好、冇風,可能都影到多啲倒影。不過有好有唔好,今日冇太陽、有風,行山好舒服。


向左邊行,初段也是這些石屎平路。

一陣間就到了燒烤場,但也是疫情關閉了,所以人不是太多。

到盡頭就開始上斜路。

可以在涼亭抖一抖。

鶴藪水塘家樂徑入口開始。


分岔路上八仙嶺、平山寨。

行了差不多一半才有一個景點珠坑橋,可以打下咭,好有小橋流水 feel。


好喜歡這些木棧道,外國很多行山徑也會用木鋪切,跟大自然非常融合,而且平坦非常好行,也比較 wheelchair friendly。但香港啲山行路就好差,而且好多用石鋪切的路也日久失修,有時唔係好明點解啲人話香港郊野公園好靚🤔?


分岔路去沙螺洞。

後半段路就多是這種日久失修的石路。

分岔路去流水響水塘。

差不多回到起點的時候,從高處就可以看到整個水塘風景。

 
水塘全景。


之後從 68 級樓梯走下去,就完成了整個家樂徑。

逃遊後記:


鶴藪水塘風景優美,由其是從高處望下,家樂徑上下坡度不大,是不錯的行山徑。不過如果住在九龍或香港區坐車到粉嶺、再乘小巴,花很多時間在交通上才到達,而景色又不是太特別,可能會有其他更好選擇。又或者預多一點時間,一并行完流水響水塘可能會更值得走一趟。

同場加映有機農家菜及番薯買,就買了些回家。


蒸完出嚟,外表唔係好靚但裏面就金黃色好靚,番薯好熟軟,好甜但又唔會好假,有機會見到可以一試,阿嬸教煮番薯粥更好食。

2021/04

沒有留言:

發佈留言