2017年9月28日星期四

越南峴港、會安7天之旅 - Day 1 (香港-峴港)

Day 1

香港下午出發
代中........

—🛫HKexpress(~2hrs)→

峴港國際機場→
咁快就到咗峴港機場。

—申請入境簽證(~30min)
一落機就沖去呢個櫃檯,因為會有好多人在網上申請 Visa,但櫃檯只有一個,遲咗會好多人排隊。

—🚕Grab(~40min)→酒店
攞行李的時候就要用 Grab 去搵定車喇。
上咗車都天黑了,大約20分鐘就到酒店。

🏨Adaline Hotel & Suit
到達酒店,是單幢式,因為是新開張,所以雖然細,但感覺都好舒服。
房間非常乾淨,200蚊重想點。

—🚶‍♂️步行(~5min)→晚餐
之後問酒店 Reception,附近有咩好食,佢就介紹咗對面一間海鮮餐廳。網上查一查,原來都有幾間分店。

🍽Hải sản Bà Thôi 2 (地道海鮮飯店):
Võ Văn Kiệt, Phước Mỹ, Sơn Trà, Đà Nẵng 550000越南
https://goo.gl/maps/9UqwS5NCAdw

去到坐低唔係咁多人,心諗會唔會中伏😓, 而且啲人唔識講英文或國語, 有啲雞同鴨講。佢有一個魚缸區,可以去揀海鮮,我哋就揀咗蝦、蟹、蜆。
都好均真,全部磅好先攞入去煮。
餸來了.....…
油鹽水蜆,啲蜆鮮甜到不得,冇沙,肉又厚。
啲蝦全部手掌咁長,煮完都冇縮水。香港食蝦,唔知點解喺魚缸睇就好大隻,煮完就好似細咗啲。
戲肉就係隻蟹,越南蟹好食就係人都知,但真係喺越南食嘅蟹真係好好食。膏又多,肉又實,佢個煮法又香口,啲料頭好惹味,好耐冇食過咁好食嘅蟹。

最重要還有價錢,揀海鮮的時候其實雞同鴨講都唔知幾多錢,最後埋單,匯率大約一對三,即是大約$280,抵食👍。

—🚶‍♂️步行(~10min)
食飽行去海灘行下,海灘附近有好多酒店,但價錢就貴過我哋住嗰間。
而且有好多海鮮餐廳,又大又靚,當然價錢又貴啲啦。
📸美溪海灘 My Khe Beach (American Business Magazine Forbes 雜誌評選為全世界第六最美麗海灘之一)

—沙灘漫步→
到咗海灘,啲沙好幼細,海灘好大,好長,基本上望唔到無盡頭。
沙灘冇咩人,但因為初秋,天氣乾爽,非常舒服。沙灘上有一啲竹或草編織成嘅兜,越南人坐上去,可以當船出海。
喺沙灘望去遠處,有一列路燈,路燈最高處好似有一條燈柱,遠望唔知係乜嘢。本來行程冇諗住去,見到咁得意就決定去睇下咩嚟。

 
2017/10 

沒有留言:

發佈留言