2017年10月2日星期一

越南峴港、會安7天之旅 - Day 5 (巴拿山-會安)

Day 5

🍽早餐於酒店內
一早係酒店食早餐,但出面落大雨,咁未邊到都唔使去😥

上一篇文章賣咗果關子,係廣場到有一間冇門嘅屋。
原來屋下面係一個大山洞,裏面有個室內跳樓機。
整個山洞係一個遊戲樂園,有三四層,裏面所有遊戲都係任玩,唔使錢。
仲有個攀石場,可以一顯身手。在這裏消磨了一些時間,便開始要離開。

—酒店 checkout
—🚠 Cable Car (~20min)
旅程已經過了五天,之前天氣也很好,今天開始下大雨。

—🚕Grab (~1hr20min)→Hoi An (會安)
🏨Hoi An River Town Hotel
26 Thoại Ngọc Hầu, Phường Cẩm Phổ, Hội An, Quảng Nam 560000越南
+84 235 3924 924
—酒店 check-in→
坐了個幾鐘車才來到酒店,先來一個 welcome drink。
酒店只是幾層高,有一個泳池,不是豪華,但很舒適。
房間出面有一個露台,望出去十分開陽。

—🚶‍♂️步行(~10min)→ 📸古城
Check-in 完就馬上出去醫肚,幸運地沒有落兩。入古城是要入場費, 比一次可以用三日,但有一些人會走其他小路,去避過比入場費。但其實只係少少錢,應該支持下。
古城範圍都幾大,有好多地方行。
古城入面全部是黃色、橙色、綠色屋仔,整個城市十分美麗。


🍽午餐
🍽Morning Glory
106 Nguyễn Thái Học, Phường Minh An, Hội An, Quảng Nam, 越南
+84 235 2241 555
https://goo.gl/maps/iNLcj8ruWw72

這一間餐廳在古城裏比較出名,很多時也要排隊。
雖然只點了法包和春捲, 味道非常好。 

—🚶‍♂️步行(~15min)→報 local tour
明天和後天想去My son 美山聖地和龜島浮潛,但因為天氣唔穩定,所以所有出海 tour 取消,最後選了個 cooking class。
報完之後就去了旁邊的餐廳食嘢。

🍽White Rose Restaurant
533 Hai Bà Trưng, Phường Cẩm Phổ, Hội An, Quảng Nam, 越南
+84 90 301 09 86
https://goo.gl/maps/Gw9xAkbTfr82

呢間餐廳只買一樣嘢叫 white rose,一係蒸或者炸。其實 white rose 只係用粉皮包住啲肉,但因為外型好似一朵白玫瑰花,所以就叫做 white rose。
係會安好多餐廳都食得到,呢一間應該係最出名。
見到一班阿嬸係度好開心咁傾計,行埋去睇原來係度包緊 white rose。

🍽埽街
跟住去咗周圍行,發現有班外國人踎係個大排檔度食嘢,好奇走埋去睇下,原來佢哋跟一個 local 美食 tour 去周圍食地道嘢。
呢一檔係米羔, 鹹鹹地,有啲似潮州茶果。
跟住去咗檔食高樓麵 ,都幾好食。

📸🏮🏮🏮🏮🏮🏮
天開始黑, 舖頭開始著燈,睇到滿街都係燈籠。




好多好多好多燈籠.........….



🍽晚餐
🍽Cơm Gà Bà Buội
22 Phan Chu Trinh, Phường Minh An, Hội An, Minh An, 越南
https://goo.gl/maps/N8cvpoAwyem

行行下又肚餓,去咗間賣雞飯嘅鋪頭, 就嚟收鋪都仲有好多人排隊。
啲員工全部喺度斬緊雞肉, 味道同泰國雞飯差不多。

📸 Riverside, 🚣‍♂️🚣‍♀️📸📸
雖然未到中秋,但個月亮已經好圓、好光。
有好多人遊船河,加上燈光,氣氛好好。
阿婆喺度買水燈,不過其實放水燈唔係幾環保。
有很多賣燈籠嘅鋪頭,睇啱可以買返屋企當燈罩。

—🚶‍♂️ 步行(~10min)→酒店

整個旅程:

 
2017/10 

2 則留言:

  1. 你好,我將去峴港,到步由機場直上巴拿山酒店住一天,翌日會由巴拿山叫grab住會安,想知去會安那程是否容易叫車及須時,車費,多少?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不好意思 miss咗你啲留言,估計你已經去完返嚟。用grab 喺邊度都有車,只是有時定位問題司機搵唔到你。

      刪除