2017年10月4日星期三

越南峴港、會安7天之旅 - Day 7 (會安-香港)

Day 7

🍽早餐於酒店內
—🚃酒店巴士(~15min)→
今日係行程最後一日,但因為係夜晚機,所以全日都安排咗地方去。

 Cua Dai Beach
Âu Cơ, Cửa Đại, Hội An, Quảng Nam, 越南
雖然酒店唔係沙灘附近,但有shuttle bus 去,所以一早就趁未 check out 去沙灘遊返個水,可能太早去到都冇乜人。
水雖然唔係好清,但都好乾淨。個沙灘好長,多人都唔怕迫。
飲番個椰青,曬下太陽,真係好嘆。

—🚃酒店巴士(~15min)→

—酒店 checkout
Checkout 都有嘢飲,贊👍。而且接代知道我哋下午還有行程,主動叫我哋返嚟去泳池更衣室,沖個涼先走,真係又細心又體貼😘。

—🚶‍♂️步行(~10min)→ 📸古城
去 cooking class之前先去古城醫肚,今日好好天,藍天白雲襯起古城更加美麗。
古城裏面係唔可以行車,所以遊古城最好嘅方法就係踩單車,通常好多酒店都會有單車可以借。

🍽午餐
🍽Rice Drum
75 Nguyễn Thái Học, Phường Minh An, Hội An, Quảng Nam, 越南
+84 235 3862 999
呢間餐廳有個露台可以望出去河邊,非常開揚舒服。但因為今日實在太熱,好多人都係坐咗喺裏面嘆冷氣。

先嚟支冰凍啤酒
煎餅、
炒飯、
炒菜,都係基本嘢。

📸Cooking tour
Cooking class有好多種,有啲堅,有啲流。 通常餐廳搞嗰啲就真係教你煮嘢,我哋參加呢啲只係扮下嘢。
首先帶你去菜市場行個圈,介紹下啲 ingredient。
跟住坐船
原來去咗條魚村
漁村已經有好多人,原來係坐草、竹織的兜仔。
我哋就係坐呢船嚟,然後一個人一個人咁落去啲兜仔嗰度。
途中還有表演,有個漁夫喺度撒網,又畀啲人試下,但係都網唔到魚。
原來個船夫因為越戰時留下嘅地雷造成行動唔方便,所以接待遊客嘅村民就幫佢搞個表現節目,等啲遊客可以打賞佢,揾餐食,幾有人情味😢
之前睇章程話有得吊蟹, 我仲以為有得釣泥蟹,發達囉, 點知原來吊啲蟹毛😫

玩完一大輪,最後先至係 cooking class,去咗間村屋,其實間餐廳多啲。
好多餐廳都有賣嘅黃色煎餅,有啲人以為係蛋餅,其實佢係冇蛋嘅成份,只係靠以上兩包粉做出嚟。
都好簡單好容易做
因為時間嘅關係,好快咁就煮好四個餸,食完就返酒店啦。

—🚃(~30min)→酒店
―🚕(~1hr)→峴港國際機場

七日嘅旅程好快咁就完咗啦,又係時間返香港。

逃遊後記:


係網上對越南的評價通常好壞参半,好的可能是風景美麗、食住便宜。唔好的可能是悶冇嘢玩、又冇得shopping、冶安又麻麻。但今次在越南的旅程感覺非常好,社會還未被資本主義所染污,遇到的人非常純樸、生活得很開心、滿足。

越南現在有些似十幾年前的中國,可能社會有很多問題,很多人由農村生活慢慢過度去城市生活。但現在還保留了一種舊社會的簡樸、恬靜,當社會持續發展,很多時地方古蹟、舊有的建築、人的純樸,便會隨著時間慢慢改變,最後只剩番商業味重的環境。

所以當現在還保存了舊有的民風、古舊的地方,其實是很值得去發掘和細味當中的情懷。如果旅遊只是千篇一律的模式才叫做值得去,其實每次也只是重覆不斷的機械動作,值得回憶的又有多少呢?

整個旅程:

沒有留言:

發佈留言